Sunday, November 7, 2010

Rindu Yg Amat :'(

Assalamualaikum and hello guys! 

Damn, I miss both my abah and my mak. :'(

Mak, angah syg mak. Even we're not so close, but percaayelah Angah sayang mak sangat2. Angah harap mak dapat maafkan all my mistakes samada yg Angah sedar atau pon x. Yer la, kot2 Angah ade lawan cakap mak ke kan?? ( Insyaallah, xde kot ) :) 

I just called my mom, telling her that I love her and I miss her. And dengan cutenyer, she replied me, Love u too angah. Miss U too. Owwhh, I'm touched. Seriously. Makkkkkkk!!! Sumpah I LOVE YOU

Mak xsihat now. Demam. And she started her insulin injection dy. Herm, my mom had a Diabetic and Hypertension. Die SANGAT degil and SUSAH nak control makan. I byk kali advise die, sampai xtau lg da camner nak advise. Hmmm. 

My pray will always for u MAK! 

Abah! Well, I'm quite close with my dad. Serious, I love him. I just can't imagine how would my life be without my Abah. He's my inspiration. Yeah, he is. 

Selalu ingatkan I, "angah simpan RM tue. Boleh enjoy, tp jgn terlalu okie". Ahaha. I dengan patuhnyer akan menjawab, " Ok bah, jgn risau. Angah dah simpan" Ahaha. 

Ermm, dunno why..... tonignt I miss my parents sooo dammmnnn much. 

Puan Rohayati and En Omar


Buat abah and emak, Angah sayang mak and abah. Sayang sangat2 k. ( Nak meleleh air mate dah nie) 

K guys, till the next entry. Love ya.



2 comments:

  1. good one!
    che wahh...
    i can imagine every single words u talk with ur parents...dgn mimik muka sekali...
    hahaha...
    nothing precious compare to them rit?
    no matter wat..they will be in ur List... =)
    Send My regards to both of them kay..
    Hugs n Kisses for u =P

    ReplyDelete
  2. Wauuuu..
    Thanx my dear!
    Yeah, they always be in my list! :)
    K, will do it later.
    XOXO for u jugak! :)) <3

    ReplyDelete